Along my way I find the world

Dag mooi Istanbul

Vandaag de terugweg. Ik moest om 6.15 beneden zijn en zou een eenvoudig ontbijt krijgen omdat het ontbijt pas om 7.00 is. Maar beneden stond toch een uitgebreid Turks ontbijt. Hoe vroeg ben je dan opgestaan. De taxi stond al klaar en we vertrokken. Het was Istanbul uit bijna geen verkeer en dus binnen drie kwartier stond ik op het vliegveld. Er waren drie keer dat je door een veiligheidscontrole moest gaan. Ze laten niets aan het toeval over.

Het was dus een lange wachttijd maar ik vermaakte me prima met van alles en nog wat. Je hebt toch alles op je telefoon, spelletjes, communicatie, YouTube. We gingen op tijd het vliegtuig in. Deze keer was het iets drukker en vooral veel kinderen. De kerstdagen en Oud en Nieuw bij familie doorgebracht. Dat was duidelijk. Dat ze allemaal blij waren was een understatement. Er werd heel veel gehuild en geschreeuwd. Even doorbijten dus. Het was prachtig weer en we vlogen over Istanboel maar ik zat helaas aan de verkeerde kant. Maar de Zee van Marmara was ook prachtig.

Het zijn goed 3 dagen geweest maar door het vele dat ik heb gedaan lijkt het veel langer. Het is prachtig geweest om een nieuw land te hebben leren kennen en op plaatsten geweest te zijn die eerst tot de verbeelding spraken. Maar ook dankbaar dat alles weer zo goed verliep. Gelukkig werd het gedurende de reis iets rustiger. Om me heen en viel het uiteindelijk mee. Een keer begon het meisje achter mij heel hard op mijn stoel te schoppen maar na een “ernstige juffen blik” naar achter geworpen te hebben hield dat ook op.

Het laatste stukje boven Nederland was indrukwekkend. Het leek wel alsof ik over rijstvelden vloog, zoveel water. Hele stukken gras en akkerland helemaal blank. In een nat Nederland kwam ik aan. Maar dankbaar voor de drie fantastische dagen. Op naar de volgende reis!


Reacties

Reacties

Joop

Mooie verhalen, prachtige foto's. Ik zou er nog wel eens een weekje door willen brengen.
Welkom thuis. Op naar ...

Ted

Ernstige juffen blik, hahaha

Lianne

Heel bijzonder Marianne!
Dank je wel!

Frank

Leuke verhalen weer Marianne in het prachtige Istanbul. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar misschien wel een aanrader dus. Groetjes.

Carien

Fijn dat je weer veilig thuis bent Marianne en dat het zulke onvergetelijke dagen zijn geweest! Nog een fijn staartje van jouw vakantie en hartelijke groetjes!

Marlies

Welkom thuis!!
Je zult nog wel een beetje moeten bekomen van de enorme indrukken die je hebt opgedaan!
Rust nog even uit van alles.
Wát een mooi verslag weer van deze dagen.
ik heb er echt van genoten!
Nu ga ik de beelden nog eens rustig bekijken.

Juul Beer

Weer heel fijn dat ik mee mocht reizen
Ik kijk uit naar je volgende verhalen..
Geweldig!! Grtjs Juul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!