Along my way I find the world

Weekje Noorwegen

Het is de voorjaarsvakantie of zoals ze dat hier in het zuiden des lands noemen: carnavalsvakantie. Marieke heeft me uitgenodigd om in Noorwegen een weekje te komen. dus ben ik lekker een weekje weg.

Er ligt hier een ontzettende hoeveelheid sneeuw en dat maakt dat het ook een beetje meer winter voelt. Dus ben ik lekker gaan banjere door de sneeuw en een aantal stevige wandelingen heb gemaakt.

Bij Holmenkollen was het echt perfect wandelen en ik geniet met volle teugen van het lekker wandelen. Natuurlijk had ik ook kunnen langlaufen maar eigenlijk vond ik dat allemaal een beetje te omslachtig. In ieder geval heb nu meer het idee van de winter gehad dan in het warme, nietszeggende weer van Nederland.

Noorwegen 2013

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!