Along my way I find the world

Op de terugweg

En daar gingen we dan. Ik moet zeggen met een enkele brok in mijn keel. Wat een land liet ik achter. Hier komt ik zeker nog een keer in mijn leven terug. Het was schitterend weer en Sydney straalde nog éénmaal. Toen het grote Airbus van Etihad zich verhief van de grond moest ik echt even slikken.Maar de vliegtocht was schitterend. Boven een wolkenloos Australië vlogen we over.... ja wel de Uluru, de grote woesteinen, Indonesië met zijn ontelbare eilanden, Singapore, Kuala Lumpur. Met een spetterend onweer boven Athej, Sri Lanka en India. Ik had het idee dat de wereld aan mijn voeten lag.

En eindelijk dan Abu Dhabi. Waar we 13 uur zouden moeten verblijven. Maar de arabieren waren aardig en we kregen een eigen VIPlounge toegewezen waar we dood op op een matje in slaap vielen.

Reacties

Reacties

Adri Buijs

Wat een avonturen Marianne. Ik heb weer genoten.
Mooie foto's ook.
Adri

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!