Along my way I find the world

Tampere

Het is jammer dat ik uiteindelijk maar twee dagen in Tampere ben gebleven. Ik denk dat het een fantastisch land moet zijn in de zomer.
De twee dagen heb ik gebruikt om de stad wat te bezoeken. Er was wat sneeuw gevallen en zo had ik uiteindelijk toch echt wel het idee dat ik ergens in het noorden van Europa was.
Vandaag de terug tocht aanvaard. Na 20 minuten van Tampere naar Helsinki vliegen en 2 en een half uur van Helsinki naar Amsterdam stond ik weer heel snel op Hollandse bodem en leek de 1600 km die ik met de auto had gereden eigenlijk niets.
Wat is dan alles betrekkelijk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!