Along my way I find the world

Rust, zon en spierpijn

Ik ben weer terug in Reykjavik. Gisteren heb ik eerst nog een heerlijke morgen in de zon op de camping gestaan omdat de bus pas om twee uur vertrok. De zon en de rust deden me goed maar dat was ook wel nodig want ik loop iets minder makkelijk op dit moment vanwege een behoorlijke spierpijn. Maar hoe kan het ook anders als je 25 km door de bergen loopt in 1 dag.

De tocht was totaal 54 km maar je gaat daarbij berg op en af dus is de inspanning groter. Maar het is het allemaal meer dan waard geweest. Ik ben echt heel blij de tocht te hebben gelopen.

Nu rust ik twee dagen en kijk wat ik dan kan gaan doen.

Reacties

Reacties

Carien Wijers

Carissima Marianne, wat heb je toch ongelofelijk veel in je mars, het is bijna teveel om in één persoon aanwezig te hebben...
We kijken hier al weer echt uit naar jouw terugkomst Mariana en ik ben heel benieuwd om straks jouw ervaringen te horen en ben ook benieuwd om te horen of de hele periode ook een beetje beantwoord heeft aan wat je er van (bewust of onbewust) had gehoopt en verwacht? Hele fijne dagen nog en een goede terugreis straks en veel groeten, ook aan alle bekenden die je nog tegen komt en tot vlug!!! p.s. hoe was de Mariapoli????
1! Carien

Joke Bos - Kopenhagen

Hej Marianne, snap wel dat je spierpijn krijgt van al die bergen op en af. Gelukkig ook wat zon, dat maakt het allemaal anders. ben benieuwd naar de fotos. Kunen niet anders dan kunstwerkhjes zijn. Good luck en geniet van de rust. 1 Joke

Marijke van Loon

Vandaag pas jouw dagboek kunnen lezen.
Wat een prestatie...wat een avontuur...
echt helemaal op jouw maat!
Morgen vieren wij de Hemelse verjaardag van Bep! De plant staat in bloei!
Fijne dagen nog met groetjes en eenheid van ons

Ans Vlaar

Geweldig! Ik heb je tocht gevolgd, wat een avontuur, echt spannend, vooral het doorwaden van de rivieren lijkt me ontzettend spannend. Ik ben erg benieuwd naar je foto's om al het mooie te zien wat jij gezien hebt.
Heel veel groeten ook van je vriendinnen uit Oslo waar ik nu ben tot 27 augustus. We leven allemaal met je mee en wensen je een hele fijne tijd in IJsland. We zijn ieder dag bij je,
Ans

Gerarda van der Burgt

Hallo Marianne
Door jouw spannende verhalen te lezen ben ook ik een beetje op vakantie. Wat knap van jou,zo in je eentje. Ik waardeer hierin jou zijn, wat een moed. Bedankt dat je ons allemaal mee laat genieten. Het lijkt me een mooie ervaring met het woord van leven, "U bent geroepen om vrij te zijn".
Maak er nog een mooie tijd van.
Zojuist belde Harrie dat hij goed aangekomen was,en ik moest jou groeten.
Ook krijg je de groeten van Piet.
Marian ,ik groet jou en wens een goede terugreis.
Gerarda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!