Along my way I find the world

Wandelen in Skaftafell

Gisteren de bus genomen en na een lange tocht, waarbij de bus elke waterval, bezienswaardigheid en dorp aandeed, een goed maal en een lekker bedje. Vanmorgen een eerst een kleine wandeling naar de Skaftafell Gletsjer en daar na een lange tocht naar het Morsádalur. Op de terugtocht over een zandwoestijn gelopen en zo een aardige oefening gedaan voor de grotere tocht.

Morgen vertrek ik naar Landmannalaugur en vanaf dan zal het even duren voordat
ik weer kan schrijven. Daar zal ik eerst een dag wat wandelen daar en daarna ben ik 6 dagen bezig met het overburggen van 60 km over bergen, gletsjersen andere mooie dingen.

Nu ga ik een heerlijke maaltijd koken en daarna een goede douche. Dan vroeg naar bed want morgen vertrekt de bus om half 9 en dan moet alles weer in mijn rugzak zitten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!