Along my way I find the world

Weer naar IJsland

We zijn al weer in mei en dit keer ga ik me klaar maken voor een trektocht met rugzak, tent en alles door het binnenland van IJsland. Dus deze keer een trektocht. Ik ga de Landmannaleið lopen. Een trektocht van 6 dagen van Landmannalaugar naar Skogar. Alles mee op mijn rug want het is dwars door het ruige binnen land. Ben al aan het oefenen met lopen. Elke dag zal zo'n 14 km meter lopen zijn. Dat lijkt niets maar alles zit op mijn rug en het is stijgen en dalen.

Reacties

Reacties

Martin Oorthuizen

Hoi Mariana,

Het zijn echt Fantastische foto's.
Wat een lef heb jij om daar alleen op reis te gaan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!