Along my way I find the world

Whalewatching in Husavik

Vandaag ben ik naar Husavik gegaan om walvissen gezien. Met een klein kotterje dat eerst heeft dienst gedaan als walvisvaarder, de zee op. Het stormde een beetje en er was een grote deining maar wel zon.

Het was echt heel mooi. De bultruggen hebben we van minder dan 5 meter langs de boot gehad. Ze gaven een echte show met klappen met hun staarten op het water. De foto´s komen later omdat ik weer niet kan uploaden. Verder dolfijnen en papagaaiduikers gezien. Het was echt IJslands weer en ik kon me voorstellen hoe men vroeger de zee op moet zijn gegaan. Ik heb weer helemaal genoten. Zo weer een stukje van mijn reis. Tot de volgende keer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!