Along my way I find the world

Myvatn

Als ik opsta is het slecht weer. Maar goed, met de fiets er op uit. Allerlei natuurverschijnselen bekijken waar Myvatn rijk aan is, kraters, lavavelden, solvatorvelden. Dat ik steeds vaker haast van mijn fiets word geblazen is een bijkomstigheid. Ik heb nu natuurlijk ook geen bagage bij me en ben zo licht als een veertje. Toch is het allemaal facinerend.

Terug op de camping steekt er weer een aardige storm op. Die blijft de rest van de dag en de verdere nacht door razen. Om mij heen vallen tentjes als rijpe appels plat. Maar mijn tentje doorstaat zijn tweede krachtmeting.

Leuke bijkomstigheid is dat met de storm er geen muggen zijn.

Reacties

Reacties

Mamma en Pappa

Hoi lieverd, we hebben elkaar net gesproken, maar ik wilde toch even zo laten weten, hoe ik weer van je verslag genoten heb, ik heb ze weer uitgeprint, zodat we ze nog eens kunnen herlezen.
veel fietsplezier...liefs mam en pap

Pappa

Lieve Marianne, ook ik wil heel graag een bezoek aan jouw "site" brengen en iets in je gastenboek schrijven.
Met de angst van een ouder zag ik je vertrekken naar IJsland, zo heel alleen, nu ik je dagelijkse verslagen lees en je smsjes ontvang is er rust en minder zorg over je...maar groter is mijn bewondering geworden en ben ik héél héél trots op je.
Toch bid ik dat Hij je blijft leiden en Zijn zegen en genade je blijft vergezellen.
Ik schuif een beetje op............Ja? veel liefs pap

Ria en Plony

Dag Marianne,
Vanmiiddag voor mijn vertrek nog even op je site gelezen of alles nog goed met je gaat en om je even te groeten.
Wat een lief berichtje van je vader! Ik sluit me bij hem aan in gebed dat alles heel goe zal verlopen en dat het mag worden dat wat je er van verwacht hebt. Het is leuk om over de plekken te lezen waar ik enkele jaren geleden ook geweest ben.
Heel veel genoegen op de fiets een hartelijke groet ook namens Plony en we blijven verbonden niet alleen via de mail!
Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!