Along my way I find the world

Stikkisholmur - Westfjorden

Op weg..... via Stykkisholmur en een prachtige boottocht van 3 uur over het Breiðafjorður, ben ik in de West Fjorden aanbeland. Alleen er is hele laaghangende bewoking en heel veel regen. Gisteren toen ik hier aankwam leek het nog wat te worden, maar nadat ik om een uur of twee mij potje had gekookt en mijn tent had opgezet, omdat het volgende stuk niet meer die dag te fietsen was ging het regenen en dat heeft het tot vanmorgen gedaan. Daar zat ik in mijn tentje, in mijn eentje op een camping met niets dan diepe fjorden, regen en boze vogels om me heen omdat ik waarschijnlijk vlak in de buurt van hun nest zat. Ik heb alleen maar geslapen en alle vermoeidheid van de laatste weken op school heb ik er uitgeslapen.

´s Nachts om kwart over werd ik wakker.

Het gootpijpenstelen. maar ik hoorde ook iets anders...... ritselen van gras. Het leek alsof iemand rond mijn tent liep. Net op het moment dat ik polshoogtewilde nemen hoorde ik gemekker. Een schaap en zij en haar kleintje nestelde zich heerlijk in de luwte van mijn tent en zo heb ik de verdere nacht geslapen met naast mij, alleen door tentdoek gescheiden, familie schaap. Er werd van hun kant aardig gesnurkt. Maar ach we zaten toch samen in het zelfde schuitje en zo was het echt samen uit samen thuis.

Reacties

Reacties

Ria Linssen

Dag Marianne,
Zojuist terug uit Amersfoort, waar gisteren Jan en Jannie ook even waren en ze vertelden dat je goed was "afgeleverd" heb ik nu je eerste reisverslag gelezen. Wij zitten hier te puffen en jij gaat genieten. Hopelijk valt de temeratuur daar een beetje mee. Wij krijgen smog en dat vraagt een lage inspanning. Nogmaals veel succes en alle goeds. Plony en Ria

Eus

Daar gaat ze dan !
Marianne, ik wens je een fantastische fietstocht toe; met velen anderen volg ik met spanning deze "Tour d'Islande" !
Mijn hartelijke groet aan iedere bekende die je op je weg ontmoet!
sera Eus

Kate

hey Marianne Kate hier
heb jij een fijne tijd daar
ikke wel
ik vind het wel spannend voor het volgende schooljaar
maar ik zal jou missen!!!!

Monique Koolen

Hoi Marianne,
Ik heb je site bekeken, deze ziet er heel goed uit. Geniet van je fietsavontuur, ik hoor wel hoe het geweest is. Heel veel plezier!
groetjes Monique

Kate

O,en de groeten van:Paul(papa) Anne(mama)Michael (broer)

Annemarie Timmermans

Ha die Marianne,

Je bent onderweg! De eerste foto's heb ik al bekeken, spannend hoor. Ik zal je reis in de gaten houden.
Heel veel plezier, en geniet van de avonturen die je meemaakt.

Groetjes, Annemarie Timmermans

Henrike

He grote (schoon) zus en lieve tante, het is dinsdag, de fiets kan uit het vet en de great journey kan beginnen
succes!!!!!!!!!!!!

Wilma

Hallo Mariana,
Hoe gaat het? Ik wens je alle suukses van de wereld. Laat je beste kant zien!!!
Ik heb ook gefietst, bij het Ellidavatn. Heerlijk. Ik kreeg ook wat kontakt onderweg,en ik hoop dat jij ook wat enthousiastelingen ontmoet......
Cioa......1
Wilma

Lella, Agnes en Letizia

Ciao Mariana,
We wensen jou een fijne vakantie en een fijne tocht.
Teniamo,

Lella, Letizia, Agnes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!