Along my way I find the world

Het is zover

Ja, het is zover! Eindelijk na bijna een jaar van voorbereiding staat het allemaal te gebeuren. Morgenvertrek ik met mijn fiets naar IJsland. Schooljaar afgeloten, nieuwe klas alvast weer ingericht, allesingepakt, de fietsklaar voor het vervoer in het vliegtuig en ik zelf ben er ook helemaal klaar voor. Spannend is het zeker maar het is een gezonde spanning.

Hoeveel ik zal kunnen schrijven in de komende weken weet ik niet. Het zal eraan liggen hoeveel internetpunten ikop mijn wegtegenkom. Maar ik heb een reisdagboek bij me dus zal ik alles kunnen bijwerken als ik terug ben. Ik heb onderhand al heel veel reacties in mijn gastenboek gehad.Het is echt hartverwarmend hoe bekende en minder bekende mensen mij alle goeds toewensen. Met zoveel support kan het alleen maar goed gaan.

Reacties

Reacties

Hans en Henrike

Zusje ik neem aan dat je hem niet hoeft te gebruiken maar vergeet je strippenkaart niet voor de bus

Recreatieve fietser

Hoi Marianne,
Ik ben via de site van de fietsjunks hier terechtgekomen. Wat een avontuur ga je tegemoet!! Ik wens je heel veel succes maar vooral ook plezier. Het gaat je vast wel lukken. Zelf kom ik niet verder dan een dagtochtje door Nederland maar ik reis graag mee met de wereldfietsers die op het internet te vinden zijn. Misschien dat ik ooit..... nou ja, eerst maar eens Nederland.
Idee: een stukje over jezelf op je site?
Nogmaals, succes. Ik zal af en toe meelezen/reizen.
Groeten van een recreatieve fietser (v).

Ed Herkes

Hey Marianne,

Al even een kort bezoekje gebacht. Ziet er schitterend uit. Zalig om een stukje te kunnen delen in je vakantieproject!

Ongelooflijk veel succes gewenst, Ed

Marianne de Koning

Hallo Marianne

Wat leuk! Sukses met de voorbereidingen. Ik ga maandag op vacantie maar als ik terug kom zal ik zeker de website bezoeken.
groetjes en tot vlug en goede reis!

Marianne de Koning

Michel Bronzwaer

Wauw, Marianne, wat een uitdaging! Wel een unieke kans. Een moderne pelgrimstocht die je zeker dichter bij God en bij jezelf brengt!
Heel veel succes!
See you in the MP daar in augustus?
Good luck, Michel

Elga

AUGURONI! 1Elga

Willy de Bake

Joh, wat een avontuur!!!! Het gaat je zeker lukken.
Heel veel succes. Ook van Els die ik net an de telefoon sprak en bijna op weg is naar haar vakantiebestemming.
We gaan je volgen.............

Karin Jansen

Hoi Marianne

Ik hoop dat je hele fijne weken hebt en helemaal weer kunt opladen voor het komende schooljaar. Zien we je nog rond de 18de augustus of ben je dan al weer terug?

Veel groetjes Karin

Dorine van Meel

Hoi Marianne!
Heel veel plezier in IJsland! Ik ga binnenkort juist weer van Nederland genieten. Daar heb ik echt wel weer zin in. Ook al woonde ik bij een lieve familie en leerde ik heel wat mensen kennen, het blijft toch een andere cultuur waar je je altijd een beetje eenzaam in zult voelen. Maar ik ben er wel achter gekomen dat je uiteindelijk heel erg veel alleen kan. Daar zul jij ook vast snel achterkomen. Geniet ervan!
Groeten Dorine

Mark de Koning

Haa die Marianne!
Wat een geweldig initiatief! Ik wens je veel succes en Gods zegen toe voor dit indrukwekkende avontuur. Mooie site trouwens! Ik hoop dat het je lukt om ons op de hoogte te houden!
Hartelijke groeten!
Marc

Eugène (seraEus)

Ik ben onder de indruk van jouw zeer interessante vakantie-agenda! Op de fiets door IJsland! Fantastisch ! Ik zal je blijven volgen op je website, zeker weten! Ik wens je alle goeds toe; sterkte vooral! Mijn moeder zei vroeger altijd als we op stap gingen: "Ga met God, dan heb je een goede Leidsman!". Doe het zelfde! Hop Marjanneke!
Mijn hartelijke groeten aan allen, die je op je fietstocht tegen komt en die me nog herinneren van vorig jaar! In het bijzonder Nel en Wilma natuurlijk; en enkele Filipina's... Syllvana,Christina, Josephne (???):...see you in August!

Eugène (seraEus)

Ome Gerrit en tante Tiny

Beste Marianne, geniet en wij blijven jou volgen. Rijdt zoveel mogelijk de spijkers mis anders zijn de plakjes gauw op. Toi,,,toi,, oom Gerrit en tante Tiny........

Joke Bos

Hoi Marianne
Helt utroligt ofwel helemaal ongelooooofelijk. Heel veel goodluck e vado con Dios. Tot gauw
1 Joke ook van alle andere Denen.

John Tetteroo

Leuke site, we hopen dat je het haalt volgens plan. Hop Marjanneke!

John, Coby, Youri & Jits

Wilma van Bussel

Grazie Marianne,
Tutta l'unitá e buona vacanza,
Wilma

Patricia

Hoi Marianne
Echt een hele mooie site, ik ga je volgen hoor!!! Voor zover ik niet op vakantie ben. Bedankt voor de fijne samenwerking trouwens zaterdag, een familiedag vond ik het!!!
uno
Patricia

Rowen

hallo juf
Ik wens je veel sucses. Ik hoopdat het je lukt. Ik wens je een feine vakantie.? En ik vond het een leuk schooljaar:! ik vond je een leuke juf

Daan

juf Marianne Een fijne vakansie dat je lol hebt. en dat u niet siek word. fijne fakansie groeten van Daan !

Thijs Pellikaan

Veel sucses met de reis Ik hoop dat je veel leuken dingen ziet Groetjes Thijs

Valerie

Hoi juf .
het is kei leuk hoor en ik wens je heel veel sucses ! en nog veel plezier

Anne

Dag Juf
Sukses met je roete. Ik kijk thuis ook nog en nog een mooie wepsait.
groetjes Anne doeg

Sophie van Gils

Hallo juf
Ik hoop dat het weer daar goed blijft.
Sophie

June

dit was een leuk schooljaar vond ik .
ik hoop dat u het ook leuk vond!!!!.
ik hoop dat ik je nog een keer in de klas krijg.
En nog een fijne vakantie in ijsland.
ik wens je alvast succses zondag.
groetjes june

Jasmijn

dit was een leuk school jaar von ik
ik von het heel leuk met u.mischien kom ik ooit nog bij u in de klas
van jasmijn

Fiorri

hoi juf
tongue
ik vondt het heel leuk u hielp me veel met rekenen
en veel plezier in ijslandcool

gr fiorri

Pieke

hoi juf

veel plezier in ijsland
ik hoop dat het lekker weer wordt in ijsland.

doei groetjes pieke

De sleetjes

Hoi Marianne,

Vanuit Puttershoek, Schiedam en Chicago wensen alle Sleetjes je een onvergetelijke prachtige fietstocht toe. en als je het even niet zit zitten gewoon blijven trappen.

De Sleetjes

Ans Vlaar

Ciao Marianne,
Heel fijne tijd in IJsland, Ik zal zeker met je meegenieten!
We zijn altijd met een rechtstreeks lijntje bovenover verbonden.
Het ga je goed! mt18,20.
Ans

Celine

juf marianne veel plezier met het fietsen.
ik hoop dat er geen onggelukken gebueren.
en ik hoop dat het zonnentje ook te voorschijn komt en dat er geen regen komt.
maat 5 weken fietsen is best veel hoor en 2000 km fietsen dat kan ik niet maar jij wel
groetjes.........celine

Koen

Hoi juf

veel plezier in ijsland!
er gebeuren geen ongelukken hoop ik

groetjesKoen

Bas

Hoi juf

veel plezier in eisland.
Je was een fijne juf.
En ik heb veel geleert.

Groetjes Bas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!