Along my way I find the world

Fiets in orde!


Zo, de fiets is in orde. Nieuwe banden erom, alles nagekeken, nieuwe fietscomputer. En gelijk ook wat reserve spullen gekocht. We zijn nu iets meer dan een maand voor het vertrek maar ik ben onderhand wel al helemaal klaar. Misschien is dat ook maar goed want de laatste maand op school wordt hektisch en zo hoef ik me niet meer zo bezig te houden met de voorbereidingen. Jan van Laere heeft aangeboden om me weg te brengen naar Schiphol. Ook weet ikal dat ik de eerste nacht bij Wilma en Nel in Reykjavik kan slapen. Zo worden alle dingen langzamerhand duidelijk. Ik heb er ontzettend veel zit in. En eigenlijk zal ik uiteindelijk wel zien hoever ik kom. Alles is goed.

Reacties

Reacties

Jaap

Hoi Marianne,

Ik wens je heel veel succes en ik ga er van uit dat je het gaat redden, het eiland rond!

Jaap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!