Along my way I find the world

Reis geboekt

Gisteren heb ik de reis geboekt.
Ik vond het toch even spannend om op de knop te drukken en dus definitief de knoop door te hakken. De datum is nu 2 juli om 14.00, dat ik vlieg met Icelandair naar IJsland. Ik kom op 7 augustus terug naar Nederland.
Het grappige is dat ik tot nu toe allemaal mensen had die zeiden: 'O, wat leuk dat je gaat......' En nu ik vertel dat ik geboekt heb krijgt iedereen de kriebels en zijn de opmerkingen: 'Dat je dat durft, Vind je dat echt leuk?????'
Maar ik krijg er nu echt zin in. Mischien juist omdat het nu definitief is.
Het wordt echt een avontuur. Daarom is dit kaartje een knipoog naar al diegene die het niet zien zitten.

Reacties

Reacties

Ted

Lieve Zus,

Ik wens je heel veel succes mert je reis naar Ijsland.
Ik ben heel trots op je en zal zeker gaan kijken op het momentg dat je gaat beginnen met je reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!