Along my way I find the world

Kalldarsel

Eindelijk weer een levensteken maar ik heb dan ook een aantal dagen in een hutje in de lava gezeten waar niets is en dus ook geen bereik van email of telefoon. Nu even twee dagen rust voor we morgen naar het noorden vertrekken waar we maandag van terug komen. Hier is het nog steeds fantastisch weer. Sinds ยด39 hebben ze hier niet zo'n goede zomer gehad dus je kunt wel nagaan wat een geluk we hebben gehad. Het is alleen maar fantastisch. Ik voel me ook heel erg thuis in dit land maar weest allemaal gerust ik kom wel terug hoor. Maar het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier kom. Gisteren een lange bergwandeling gemaakt in Hvalfjordur, heel mooi. De bosbessen zijn nu om te plukken en heel IJsland ligt er vol mee. Nou het zal misschien niet meer lukken om in de komende dagen nog iets te schrijven maar ik hoop dat deze site bijgedragen heeft om mijn vakantie een beetje mee te beleven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!