Along my way I find the world

Hvalfjordur

We zijn weer een aantal dagen verder. Ik heb geen hele grote uitstapjes gemaakt maar wel hele mooie. Zondag en ik een kennis in de countrysite gaan bezoeken. Op de terugweg naar Reykjavik heb ik een andere weg gekozen en kwam terecht bij Strandjakirkje. Daar heb ik een uur vogels gespot en ook wal vissen. Op een gegeven moment zag iets uit het water steken. Bij nader in zien bleek het een zeehond te zijn. Met grote nieuwsgierigheid keek hij mijn kant uit en ik weet niet wie nu aan het spotten was, ik of die zeehond. Toen ik me achter een rots verborg kwamen er ineens meer en zo heb ik een hele tijd ze heel goed kunnen observeren met mijn verrekijker. Voor een foto waren ze te ver.

Vandaag ben ik naar Hvalfjorður geweest om daar wat te schilderen. Toen ik goed en wel zat bleek het een bekend punt te zijn en zo zat ik dus telkens tussen andere mensen die het punt ook wilden bekijken. Dus sprak ik Frans, Duits of Engels omdat ook iedereen het werk wilde bewonderen. Het si niet heel speciaal hoor maar het gaf aanleiding tot een praatje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!