Along my way I find the world

Verbrand!!!!

Raad eens wat er is gebeurd? Ik ben verbrand...... VERBRAND IN IJSLAND. We zijn naar de Blue Lagoon geweest en daar onder een prachtige blauwe hemel drie uur in een geothermisch bad gelegen. Het water is heet en soms zelfs te heet. Er worden heilzame werkingen aan toegeschreven en het is heerlijk. Er is ook de gelegenheid om je in te smeren met witte modder dat je weer een babyhuidje geeft. Maar goed het babyhuidje van mij was ยดs avonds wel verbrand. Dus heb ik nu wel een lekker kleurtje. Verder nog wat rondgereden.
Donderdag vertrek ik alleen voor drie dagen naar het oosten van het land en hoop in ieder geval in Landmannerlaugur aan te komen.
Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden om op deze manier mijn vakantie mee te beleven.
Het zal de komende week mooi weer zijn hier in IJsland. het is nu 19 graden maar het lijkt heel wat heter. Het is een echt extra cadeautje want dat verwacht je niet op IJsland.
Tot over een aantal dagen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!