Along my way I find the world

Blue Lagoon

Zondag 8 augustus ben ik een rondrit gaan maken met de 4x4 van Thea op het schiereiland van Reykjanes, daar waar Reykjavik op ligt. Ik ben naar de modderbadjes van Seltun geweest, de vogelklif Krysuvikberg, Het meest zuidwestelijke puntje Reykjanes en de brug tussen twee continenten. Daar tussen door heb ik zo veel mogelijk de binnen wegen genomen dwars door de lava velden. Heel bijzonder.
Maandag 9 augustus de dag van de walvissafari. Het weer was schitterend en de Walvissen eveneens. Wat een belevenis. We kwamen eerst in een groep slapende dwergvinvissen terecht, Bruinvissen gezien, Papegaaiduikers, witflank dolfijnen, en een bultrug. Daarna een groep jagende dwergvinvissen. De zee was kalm als een meer. Foto's heb ik niet echt want daar is een digitale camera te langzaam voor maar die ik heb zal ik later deze week op de site zetten. Morgen 10 augustus is de Blue Lagoon aan de beurt, een geothermisch zwemoord.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!