Along my way I find the world

In IJsland

Eindelijk een bericht. Het is een hele week dat ik nu in IJsland ben en het is geweldig. Door dat ik een aantal dagen op stap ben geweest heb ik niet de kans gekregen om op internet te gaan en dus wat te laten zien maar ik hoop dat dit een vergoeding is van het lange wachten. Een fantastisch tocht met Christine en de kinderen naar het schiereiland Snæfellsness van 4 dagen. Het weer was wisselvallig maar dat hoort nu eenmaal bij IJsland. Alles is hier groots en ruig maar het geeft je een ontzettende grote bewondering voor alles.
Op de terugweg zijn we via de Highlands gegaan. De binnenlanden van IJsland. Je hebt de indruk alleen op de wereld te leven, We gingen door een woestijn van stenen met aan alle kanten gletsjers en bergen. Ik hoop dat de foto's wat meer zeggen dan deze woorden. Want eigenlijk is het allemaal niet te beschrijven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!