Along my way I find the world

Een nieuwe reis ..... Zuidelijk Afrika

Over twee maanden is het zover. Een reis door zuidelijk Afrika. Na aankomst in Kaapstad en daar Robbeneiland en de Tafelberg te hebben bezocht vertrek ik met een groepsreis richting Namibië. Van Fish River Canyon, de Namib Dessert, Sesriem en Swakopmund naar Etosha NP. Daarna Botswana in naar de Okavango Delta en Chobe NP. In Zimbabwe de machtige Victoria watervallen en in Matobo NP bezoeken om daarna terug te keren naar Johannesburg.

Van gamedrives in verschillende parken, dolfijnentocht, bezoek aan Himba dorp en boottochten op de Okavango Delta. De "big five" zien en de natuur ervaren. Een ander stukje van deze mooie aardbol.

Ik neem jullie graag weer mee op mijn reis.

Reacties

Reacties

Ted

Geniet Zus❤️

Claudine

De voorpret begint al! Enjoy.

Carien

Weer een buitengewone onderneming Marianne... en wat fijn dat het allemaal door kan gaan en mooi dat we weer mee mogen reizen😁👍

Marlies

In deze roerige tijd is jouw aankondiging voor mij een welkom lichtpuntje!
Wat een moedige onderneming Marianne! Geweldig dat het door kan gaan!!!!
En wat zie ik er naar uit om al jouw verhalen weer te gaan volgen.
Momenteel is het voor ons allebei een periode van hard werken en verwerken.
Maar we kunnen het aan... we blijven verbonden... en denken aan elkaar.

Marja

Fantastisch vooruitzicht, Marianne. Enjoy!

Christiane Casteleyn

Lieve Marianne ik wens je een heel mooie reis toe. Wees voorzichtig.
een omhelzing Christiane

Mam

Wat een heerlijk vooruitzicht jouw, vanaf 11 juli hier thuis, weer te kunnen volgen op je mooie reis naar Zuidelijk Afrika, waar je al zo lang naar uitkijkt, ik zal met de volle 100 procent met je meegenieten straks, heel veel liefs🥰💕🌹

Wil

Lieve Marianne
Wat heerlijk voor je dat het doorgaat je byzondere reis.
Ik kijk uit naar je verhalen en fotoos
Kus uit Delft

Frank de Kok

Een mooi vooruitzicht Marianne, geniet ervan.
Ik ben benieuwd naar je belevenissen, mooie verhalen en foto’s

Wim van den Berge

Hoi Marianne,
geweldig dat je weer je ervaringen met ons wilt delen! Wat een onderneming weer. Zuid-Afrika, zo verbonden met de geschiedenis van Nederland, maar zo anders qua natuur. geniet ervan, tot mails, horens! Wij kijken er naar uit!

Marijke

Nieuwe ervaringen opdoen in weer een ander deel van onze aardbol...prachtige keuze Marianne! Dat het door kan gaan is jou van harte gegund! Je kijkt ernaar uit...en wij mogen deze zomer weer 'meereizen'!

Red

Wat een verassing dat ik weer op vakantie mag en kan!!! Geniet er nu al van en ik kijk uit naar spannende verhalen...

Lianne

Dat zal een unieke ervaring worden!
Hoop van harte dat je behalve flora en fauna ook de mensen zult ontmoeten die daar thuis zijn. De Victoriafalls heb ik vanaf de andere kant (Zambia) mogen beleven. Een historische en magische plek...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!