Along my way I find the world

Reisplannen voor 2023

Hier de reisplannen voor 2023. Ik ben er uit. En de meeste reizen zijn nu al geboekt. Voor 2023 zullen er een paar mooie reizen klaar staan.

Van 22 april tot 6 mei zal ik de Camino Portugues lopen met Marijke. We zullen vanaf Porto lopen tot Santiago de Compostela. We nemen daarbij de kustroute.

In de dagen van Hemelvaart zal ik de Elfstedentocht op de fiets rijden in de de provincie Friesland.

En van 19 juli tot 2 augustus staat er een individuele wandel vakantie in Zuid-Groenland gepland.

Natuurlijk zal alles hier te volgen zijn.......

Reacties

Reacties

Ted

Fijn. Succes

Mia

Dat wordt een bewogen vakantiejaar. Succes e genieten maar. Altijd fijn om je te volgen...

Juul Beer

Whoow...fantastisch. kan niet wa hten om te volgen.
Heel veel succes gewenst?‍♀️

Claudine

Heerlijke vooruitzichten. Succes met de laatste voorbereidingen.

Coby

Ik wens je een heel fijn en sportief jaar ????

Carien

Wat ziet dat er goed uit Marianne... heel fijn dat je 'eruit bent' en fijn dat we het online weer kunnen meebeleven?

Marianne de Koning

Leuk Marianne, goede plannen! Succes! Ik volg het graag weer mee!

christiane casteleyn

ik wens je mooie dagen toe en veel geluk !

Wim van den Berge

Hoi Marianne, de vorige keer vielen onze vakanties samen, waardoor we nauwelijks hebben kunnen meelezen.
Dat gaan we dit jaar anders doen, fijn om nu vast te kunnen genieten van de voorpret!
Gaaf, Santiago de Compostella. Wij hebben daar stukjes van gezien in de Pyreneen toen we daar vorig jaar waren na de Mariapoli in Madrid. Prachtige routes! Mooi ook om dat samen met Marijke te doen.
geniet ervan
Tot mails, ziens,
Wim

Letizia

Wat mooi Marianne ! Het zijn reizen waarvan jij zeker veel zal genieten !
Ik wens je veel succes
Groetjes

Wil

Heel veel succes hoor Marianne, we lopen een stuk mee in gedachten??

Mirjam

Leuk dat ik je hier 'op de voet' kan volgen Marianne.
Nu alvast een mooie tocht gewenst.

Rolf

Ti seguiro, tanti auguri e tanta forza. Che sia sopratutto un divertimento e un piacere.

Mirjam

Vandaag start de reis! Buen Camino Marianne en Marijke!

Marianne Bloemendaal

Dank jullie wel voor alle aanmoedigingen.
Grazie per tutti incoraggiamenti.
Thanks for al the encouragements.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!