Along my way I find the world

Regen, heel veel regen

Alleen maar regen, de hele nacht. Om zeven uur even niets en daar werd ik wakker van. Gauw naar de wc en toen maar begonnen met pakken. De Bodensee lag er heel sereen bij als een plaatje. Maar dat zou snel veranderen. Net toen ik de tent aan het inpakken was begon het weer. Het was 8 uur. Dan maar gaan? Het zou de hele dag toch regenen. Regenpak aan, uit checken en op de fiets. Het goot pijpenstelen maar ik wist dat me aan het eind van deze dag iets stond te wachten. Twee dagen geleden had ik een hotel geboekt om alle batterijen weer op te laden en te wassen. Hoe fijn was het te weten dat ik vanavond in een ECHT bed zou slapen.

Het was bar en boos en het leek wel of de hele wereld opgesloten zat. Geen mensen of auto’s op straat en bijna niets open. Alleen de fietsers die hun bike tour aan het doen waren. Hele gezinnen, wat dapper.

De weg was gelukkig niet moeilijk en er stond ook geen wind dus het was gewoon doorzetten.

Bijna geen foto’s of video’s gemaakt want dat was zoveel om te doen. Ik wist dat ik ruim voor drie uur aan zou komen en dan kan je pas inchecken. Dus bedacht ik me om dan maar ergens iets te gaan eten. Maar ook dat ging niet door want de restaurants zijn van 2 tot half 6 dicht en ik kwam om 2 uur aan. Dus maar een bankje gezocht en gewoon mijn tijd gebruikt om dit blog te schrijven.

Ik zit trouwens in het plaatsje Gailingen en dat ligt in Duitsland. Van nu af aan tot Bazel fiets je dan weer in Duitsland, dan weer in Zwitserland.

Ik moest de Rijn ervoor over en daar was weer zo’n mooie overdekte houten brug zoals bij Liechtenstein.

Om drie uur kon ik in het hotel. Een prachtige kamer met balkon en van alle gemakken voorzien. Juist op het balkon kon ik alles laten drogen, wat een feest.

Alle batterijen weer opladen een heerlijke douche nemen. Wat kan een mens dan genieten van alle dagelijkse dingen. Om 6 uur gaan eten in het restaurant en wat was dat lekker. Het deed me zo goed. Een wit biertje er bij en alles was af.

Daarna terug naar de kamer en alles verder weer inpakken. Alles is weer droog en dat geeft een goed gevoel.

Morgen weer verder maar nu eerst slapen.

Reacties

Reacties

Ted

Slaap lekker ?

Juul Beer

Dik verdiend na zo'n dag. Goede nachtrust en morgen gezond weer verder. Hopelijk met zon.

Marianne

Welterusten en slaap lekker

Marlies

Eerst even je vervolg lezen.
Ik houd van de regen. het herinnert mij aan Zeeland. heerlijk al dat water over he huid en gezicht.
Maar ik kan me levendig voorstellen dat het op de manier zoals jij dat tegenkomt wel wat 'l te veel is.
Het maakt indruk op mij om dankbaar te blijven voor alle daagse dingen die we dikwijls zo onbewust gewoon en normaal vinden! Zoals je schreef; het echte bed, de douche, het balkon het vooruitzicht op een smakelijke maaltijd.
Ik ben gisteren naar Lucy geweest en we hadden een heel mooi contact. Ik hoop vaker met haar dit soort bemoedigende gesprekken te kunnen hebben. We hebben een heel deel van ons leven gedeeld op Marienkroon.
De herinneringen daaraan blijven me dierbaar.
Alles slaapt hier nog. Zo neem ik nu even de tijd om te gaan genieten van je video.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!