Along my way I find the world

Naar beneden sjezen, lopend naar boven

Eerst wil ik iets recht zetten. Joop ik heb groot respect voor de ouderen en zeker als ze zo sportief zijn. Maar ben wel trots dat ik het zonder e- bike doe.

Vandaag vroeg op en dus had ik de trein ( ja mijn laatste) al om half negen. Boven aangekomen was er een vreselijke mist. De afdaling begint met 10 haarspeldbochten. Ik heb eigenlijk alleen maar op mijn rem gestaan. Met een gemiddelde van 30 km een aardig vaartje. Gelukkig was het zondag en stil op de weg. Binnen 3 kwartier had ik al 20 km van de 60 gedaan.

Maar toen begon het. De Rheinradweg is een makkelijke tocht behalve de eerste anderhalve etappe. Het ging soms met 15 % naar boven en dus kwamen er enkele e-bikes langs gefietst. Ach elk voordeel heb ze nadeel….. Gelukkig was het overgrote deel bergafwaarts en waar het me te veel werd stapte ik gewoon af.

Op 35 km begon het hard te regenen maar het deerde me eigenlijk niet. Ik voelde me goed en het liep gewoon lekker. Om 2 uur moest ik nog 9 km maar die waren heel pittig. De zon was er onderhand en van regenkleding aan en weer uit zweetteik nu peentjes. Om even over half 3 was ik op de natuurcamping Carrera in Carrera.

Tent opzetten en voor de rest lekker rusten. Al met al een pittige maar geweldige dag. Van 30 km per uur sjezennaar 2 km per uur wandelen. ( want een zware fiets meesjouwen maakt het extra zwaar) Regen, mist, kou en zon en warmte. Een dag van tegenstellingen. Maar het was het allemaal waard.

Om 6 uur begon het te regenen. Dus was iedereen snel in zijn tent. Vroeg naar bed.


Reacties

Reacties

Juul Beer

Wat een kanjer. Je schrijft t zo licht op maar volgens mij is t erg zwaar. Vooral idd met je fiets lopen.....maar je kunt het ?????‍♀️?‍♀️

Ted

????????

Mam

Na een zware dag van “klimmen en klauteren”, nu uitrusten en lekker slapen.
Morgen nog een kleine beklimming en dan dalen, ik ben trots op je, heel veel liefs?

Joop

Goeie correctie Marianne. Wij stappen vanaf morgen morgen op onze e-bikes. Tweede poging om de elfstedentocht te fietsen. Zijn we toch tegelijk op pad. Fijne dag!

Mia

Knap gedaan. Wat een moed. Mooie voortzetting.

Perga

Buone vacanze! Mit nicht zuviel WASSER!

Tante Coby

Laat ze maar lekker gaan e-bikes Ik neem mijn petje voor je af Wij zijn trots op jou

Claudine

Wat ben jij lekker en gezond bezig, je fitbit maakt overuren. Ben heel trots op jou.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!