Along my way I find the world

Suid-Afrika hier kom ons

Ja, het gaat gebeuren!!!!! Samen met mama naar Zuid-Afrika. We hadden maanden geleden al geboekt om naar China te gaan maar er kwamen maar geen mede-reizigers bij en met coronavirus werd het duidelijk dat er ook geen meer bij zouden komen. We konden gelukkig makkelijk omboeken bij Koning Aap en het is Zuid-Afrika geworden. Deze reis is al gegarandeerd.

We vertrekken 3 augustus naar Kaapstad en volgen dan eerst de Tuinroute, vliegen naar Johannesburg om daarna naar het Kruger National Park te gaan en via de Panorama route rijden we dan terug naar Johannesburg om op 17 augustus weer op Schiphol te staan. Mama wordt dit jaar 80 en zal echt een heel mooi avontuur voor ons worden. Fijn om dit samen met haarte doen. We houden jullie op de hoogte.

Dus Zuid-Afrika here we come, oftewel, Suid-Afrika hier kom ons.......

Sanne

Wat tof! Dat moet wel een hele mooie en bijzondere reis worden samen :-)!!

Joop

Lijkt me super!!!

Mia

Wat een heerlijk idee om samen dit avontuur aan te gaan. Dank voor het delen ik zal jullie zeker blijven volgen.

Lucy de Haan

Wat fantastisch Marianne en dan met je moeder!! Ik ga jullie op de voet volgen!!! veel liefs

Ted

Fijn dat jullie dit avontuur aangaan! Geniet ervan.

Perga

Hoppla! Un salto notevole! Un altro continente: ma avete ancora il tempo di "studiare" la carta geografica, etc... ;-)) Ciao!

Marja

Hallo Marianne, veel plezier gewenst met de voorbereidingen. Fantastisch dat je samen met je moeder kan gaan!

Jos

Als monnik zijn mijn adembenemende ervaringen tot binnen de kloostermuren beperkt, dus het is leuk om mee te reizen en te zien en niet te vergeten dat er op de wereld ook mooie dingen bestaan. Fijne reis!

Maggi

Wow, looks great! Congratulations (anticipated) to your mother!

Marijke

Fantastisch vooruitzicht...het is jullie zo van harte gegund!
Wordt een onvergetelijke 'moeder-dochter reis'!
Wens jullie verrijkende ontmoetingen temidden van een adembenemende natuur!