Along my way I find the world

USA here we come!

Nog twee dagen en dan gaan we! Marijke en ik zullen van 9 juli tot 1 augustus op reis in de Verenigde Staten zijn.

We vliegen via Reykjavik op Denver en daar zullen we 5 dagen bij familie en vrienden van Marijke verblijven. Daarna pikken we een camper op en zijn we 15 dagen onderweg. Op het lijstje staan de staten Colorado, Arizona en Utah. De nationale parken zullen de volgende zijn: Arches NP, Goosneck State Park, Monumental Valley, Grand Canyon NP, Zion NP, Kanarraville Falls, Bryce Canyon, Escalante NP, Capitol Reef NP, Globlin Valley en de Rocky Mountains.

We gaan echt hele mooie dingen zien en mooie mensen ontmoeten. Natuurlijk gaan we proberen jullie op de hoogte te houden via Reismee.nl. Het zal een uitdaging worden om in die Nationale Parken WiFi te vinden. Maar dan worden het zo nu en dan meerdaagse verhalen.

USA, here we come!

Miranda

Een hele mooie vakantie voor jullie beiden!

Marianne de Koning

Hallo Marijke en Marianne,
Ik wens jullie een hele mooie en fijne vacantie toe. Goede reis! Fijn dat ik met jullie op deze manier mee mag reizen.

Donny en Carien

Petje af voor deze onderneming Marianne en Marijke en wat een unieke kans!
We wensen jullie toe dat deze reis en vakantie al jullie verwachtingen mag overtreffen.... en we kijken natuurlijk al uit naar jullie belevenissen en verhalen!
Hartelijke groeten ook aan eventuele bekenden en dank voor alles!

Je broertje T

Lieve Zus, lieve Marijke,
Geniet van al het moois wat jullie gaan tegenkomen. Zal vast een hele bijzondere reis worden zo met z'n tweeën! We kijken uit naar jullie verhalen en foto's.

Perga

Tanti auguri a voi due per questo viaggio! Con un grande abbraccio!

Coby

Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe .En ik kijkuit naar al jullie verhalen en foto’s
Liefs Coby

Lucy

Ontzettend mooie vakantie en geniet volop!! Ik leef mee!!!

Jacqueline

Een heel mooie en ontspannen vakantie in de States Marijke en Marianne!Geniet van de prachtige natuur....zelf heb ik destijds de GRAND CANYON bezocht....echt amazing!!!!Goede reis en liefs aan vooral Raymond en Vincent!
Ik ga jullie volgen!

Mitsy

Heeeeel veel plezier daar, geniet ervan ?!!

Emma en Aaron

Heel veel plezier en goede reis aan jullie beiden! Enjoy every moment and every minute!
Liefs Aaron en Emma

Christina en Alex

Super veel plezier op deze prachtige reis en heel veel liefs voor Raymond en Vincent!!
Christina en Alex
XX

Wim van den Berge

Hoi Marianne en Marijke,
geweldig dat jullie samen deze reis maken! sorry dat ik niet veel kan lezen en reageren, de laatste weken van ons schooljaar zijn enorm druk, en we zijn ook aan het voorbereiden op de Mariapoli en op onze gezinsvakantie.
Wel super gaaf om weer mee te mogen genieten van jullie verhalen. Weer anders, weer een ander soort uitdaging, elkaar anders leren kennen. hartelijke groeten aan familie en vrienden, en tot "lezens" en ziens! Wij kijken uit naar de verhalen en foto's!