Along my way I find the world

Jambo Tanzania

En dan is het eindelijk zover. Vroeg op want ik moet tussen 7 en half 8 op Schiphol zijn. Claudine brengt me vanuit Wassenaar waar ik gisteren naar toe ben gegaan uitgezwaaid door mama op het station van Den Bosch. Nog even langs Ted, tante Co kwam me ook nog even groeten.
De reis zal mij vanaf Schiphol naar Kilimanjaro airport in Tanzania brengen. Daarna zal ik, na alle formaliteiten te hebben gedaan, vertrekken naar Karama Lodge in Arusha.
De afgelopen weken zijn druk geweest. Elke dag was ik in mijn hoofd met de reis bezig. En tegelijkertijd moest ik werken, het jaar afronden en zoveel andere dagelijkse beslommeringen meer. Er kon plotseling iets in mijn hoofd opkomen: Hoe doe ik het als ik ‘s nachts moet plassen en het is buiten -10, Hoe hou ik mijn batterijen warm, Hoe filter ik mijn water als het nodig mocht zijn, O ik heb nog stijgijzers en een skibril nodig, wat…… hoe……..?
En voor alles vond ik wel weer een oplossing maar het was een constant ermee bezig zijn. Filmpjes kijken op YouTube van mensen die het ook hadden gedaan. Ik heb er honderden gezien. Instructievideo’s, motivatie video’s.
En voor de rest lopen, lopen, lopen. Ben ik wel in vorm, o jee ik voel een pijntje hier, waarom ben ik nu in eens buiten adem, dat kan niet……..
Maar vandaag komt de rust. Ik zit op Schiphol. Het gaat nu echt beginnen.
In mijn tas heb ik veel spullen maar ook veel liefde, kleine cadeautjes, een aandenken van iemand, iets wat ik pas op de top uit mag pakken, een shirt met de namen van diegene voor wie ik deze tocht onderneem. In mijn iPhone een afspeellijst van velen met ingesproken aanmoedigingen. Als ik er doorheen zit zal ik die kunnen horen.
Een jaar van voorbereidingen en nu is het dan zover.
Ik ben er klaar voor. Jambo Tanzania : Hallo Tanzania.

Reacties

Reacties

Mam en pap

En nu op naar de top, wij weten dat het je lukt....
Dikke kus pap mam

Je benedenbuurtje

Marianne ik sluit me aan bij je ouders; je kunt het. Je wilskracht is zo sterk, velen gaan in gedachte met je mee om je te begeleiden en zonodig aan te moedigen.
Tot horens

Elske

Eindelijk is het zo ver. Ben benieuwt naar je verhalen. Heel veel succes, plezier en vergeet niet te genieten. Het gaat je lukken!

Lisa

WoW, Marianne! Wat een verhaal, nu al :-) heel veel succes en plezier! Je kan het, ik heb er alle vertrouwen in!!!

Erna

Het lukt je,zoals vele dingen je lukken. Als het moeilijk is denk aan anderen die het nog moeilijker hebben. Je hebt het in je. Liefs , groeten tot later Erna !

Lydia Nervo

Een topper naar de top.
Niet twijfelen!
Jij kan dit.❤️

Ted

Succes lieve zus

Inge

Powergirl??..!!!
Eindelijk is het zo ver, heel veel plezier en succes Marianne..!
Erg benieuwd naar je avontuur en verhalen, ik blijf je volgen.
Zet m op meid, je kunt het?

marieke

Veel succes, plezier en sterkte! Het wordt zeker spannend, overweldigend en bijzonder!

Gino

Lieve Marianne.
Er zo naartoe geleefd en er zo voor getraind.

Dat gaat je lukken en je loopt voor een prachtig doel!

X groet

Perga

Tanti auguri per tutto!!!! Ciao!

Michèle

Heel veel succes en kracht toegewenst!

Marianne

Dat gaat zeker goed komen. Je kunt het!
Heel veel succes.

Lucienne

Lieve Marianne, het gaat jou lukken! Aan de voorbereiding kan het niet liggen, je hebt zoveel gedaan! Succes, ik volg je. ?

Janny

Lieve Marianne, toi toi toi Jan en ik willen jou nog even succes wensen met dit zo bijzondere avontuur! goede reis Marianne en....WEL THUIS!!!
Veel liefs.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!