Along my way I find the world

Reisprogramma naar Tanzania

De papieren zijn binnen. Nog 4 weken en ik zal al lopen op weg naar de top. Er ligt veel sneeuw, heel veel sneeuw en dus heb ik gisteren zelfs nog stijgijzers moeten kopen. We zijn de laatste loodjes aan het ondergaan. De tas is gepakt en het gaat er nu om om mijn conditie te onderhouden. Hieronder het programma van de 14 dagen in Tanzania.

Dag 01 - 13 juli: Vertrek met KLM Amsterdam - Kilimanjaro Airport Tanzania

Dag 02 - 14 juli: Voorbereidingsdag in Arusha

Dag 03 - 15 juli: Machame gate (1800 m) - Machame camp (3100 m)

Dag 04 - 16 juli: Machame camp (3100 m) - Shira camp (3840 m)

Dag 05 - 17 juli: Shira camp (3840 m) - Lava tower - Barranco camp (3900 m)

Dag 06 - 18 juli: Barranco camp (3900) - Karanga camp (4200 m)

Dag 07 - 19 juli: Karanga camp (4200 m) - Barafu camp (4600 m)

Dag 08 - 20 juli: Barafu camp (4600 m) - UHURU PEAK (5895 m) - Mweka camp (3100 m)

Dag 09 - 21 juli: Mweka camp (3100 m) - Arusha (1400 m)

Dag 10 - 22 juli: Vliegreis Kilimanjaro Airport - Zanzibar

Dag 11 - 23 juli: Blue Oyster Hotel - Genieten op het strand

Dag 12 - 24 juli: Blue Oyster Hotel - Genieten op het strand

Dag 13 - 25 juli: Blue Oyster Hotel - Bezoek aan School "More Afrika" in Paje

Dag 14 - 26 juli: Vertrek Zanzibar - Dar Es Salaam - Amsterdam

Het aftellen is nu echt begonnen.

Reacties

Reacties

Lucy de Haan

Wat een mooi vooruitzicht!!! Sterkte met het onderhouden van je conditie!!! Ik leef mee!!!

Veel liefs, Lucy

Miranda

Hoi Marianne, dat is een hele uitdaging! Ik kijk uit naar de verhalen en de foto's... Succes!

Mia

Ik leef met je mee en gelukkig mag ik dat van thuis uit doen en moet ik niet met je meelopen... Sterkte en een hele mooie tijd gewenst.

Ted

Hi zus, fijn dat je het programma hebt doorgestuurd! Kunnen we nog beter alles volgen. X

BenedenBuurvrouw

Marianne dank je voor de reisagenda.
Zo kunnen we dag voor dag met je mee, gelukkig wel op de PC!
Ik zou jouw uitdaging niet aandurven!
Heel veel succes.Geniet intens van Gods wonderbare schepping en kom veilig weer terug!

Carien en Donny

Wat fijn dat het nu echt dichtbij begint te komen Marianne én dat er dit jaar zo'n uiterst geschikte kans en gelegenheid is gekomen om deze bijzondere reis te gaan maken...
En veel dank dat we weer allemaal mogen meereizen!!!

Marianne de koning

Hoi Marianne, veel succes met de voorbereidingen . Leuk dat we op deze manier mee mogen reizen.

Erna

Bedankt Marianne , ik zie je nog wel om bij te praten groetjes !!!

Joop

Mooi programma.
Zaterdag trainingsrondje lopen met je! Kijk er naar uit.

Marieke

Dat wordt spannend! Goede, fascinerende en inspirerende reis toegewenst!!!

Marja

Succes met de voorbereidingen en een fijne tijd gewenst!

Marlies

Alle alle goeds.....
Het gaat fantastisch worden Marianne!!!!
We beleven het van moment tot moment met je mee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!