Along my way I find the world

Let's GO!!!!!!!

De reis kan beginnen. Alles staat klaar. De rugzak gepakt, ingecheckt, mijn huis schoon (vind ik zo fijn voor als ik terugkom), alles geboekt wat er maar te boeken valt, geld gewisseld (het zal me niet weer gebeuren dat ik de eerste week zonder geld zat zoals in Argentinië omdat mijn pas nergens werd geaccepteerd), afspraken gemaakt om mensen te ontmoeten, mijn lessen klaar op mijn Ipad, cloud en stick (je moet overal op voorbereid zijn), en zoveel andere dingen meer die er moeten gebeuren voor je kan vertrekken. Mijn programma zal er ongeveer zo uitzien:

  • 16 juli vertrek naar Hong Kong
  • 17 juli aankomst in Hong Kong
  • 18 juli een hele dag trek ik op met Alice
  • 20 juli vertrek naar Manila en dezelfde dag naar Puerto Princessa op Palawan
  • 21 juli busreis van 7 uur naar El Nido
  • 22 t/m 25 juli in El Nido
  • 26 juli busreis van 7 uur naar Puerto Princessa
  • 27 juli Puerto Princessa
  • 28 juli vertrek naar Manila en door naar Tagaytay
  • 29 juli tot ongeveer 14 augustus lesgeven aan de leerkrachten van Bukas Palad - Tagaytay en Pagasa Social Centre - Tagaytay
  • 15 augustus tot 19 augustus lesgeven aan de leerkrachten van Bukas Palad - Manila
  • 20 augustus vliegreis Manila - Hong Kong - Wenen - Amsterdam

Op de Filipijnen zal ik ook zeker wat mensen tegenkomen die ik al ken van de internationale school van Montet - Zwitserland. Het gaat een mooi avontuur worden zoals de titel van mijn blog zegt: The greatest adventure is what lies ahead.

Op nu naar mijn broer Ted die me morgen vroeg naar Schiphol brengt.

Reacties

Reacties

Ria

Goede reis, geniet, geniet, geniet, en behouden thuiskomst.
Ik kijk al naar je uit!! Met spannende verhalen.
Pas goed op je zelf en laat alles achter je, stap in het nieuwe moment.
Lieve groet.

Je broer Ted

We zijn er klaar voor. We gaan meeleven

Marieke

Heeele goede reis toegewenst!!! (Ik heb je net op een oude blog geschreven ondek ik nu) Met jou in dit nieuwe avontuur!

Claudine

Hi heel erg Welkom voor een gezellige relaxte avoid in Wassenaar tot later

Fam. van Zeeland

Hoi Marianne,
Hele goede reis, wat bijzonder! We reizen met je mee en zullen de grote verhalen ook aan onze Wim vertellen! Vele groeten daar en enjoy every moment.
Nard, Ingrid en Wim

Coby

Ik wens jou een hele fijne en ontspannen vakantie
En ik ben benieuwd naar alle verhalen en en indrukken die je daar op doet
Coby

Lucy de Haan

Een hele mooi start van deze reis bij Ted en Claudine. Ik reis met je mee en ben heel benieuwd naar jouw verhalen!! Ontzettend veel liefs Lucy

Elina

Grazie mille, Marianne. Viaggeró con te in questo mese!

Marianne de Koning

Hoi Marianne,
Bedankt dat ik met je mee mag reizen. Ik wens je een hele fijne en vruchtbare tijd en succes met het les geven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!