Along my way I find the world

Deze zomer Hong Kong, Palawan en meer

De tickets zijn geboekt. Van 16 juli tot 20 augustus ga ik naar Zuid-Oost Azië. Eerst vlieg ik op Hong Kong waar ik drie dagen de stad zal verkennen en ook enkele vrienden zal bezoeken. Daarna vlieg ik op Manila in de Filipijnen en meteen dezelfde dag naar Palawan, wat het mooiste eiland van de Pacific wordt genoemd, waar ik 8 dagen vakantie zal houden. Ik zal in El Nido zijn waar ik ga genieten van de mooie natuur, koraalriffen en stranden.

Dan is het tijd om echt naar Manila te gaan en zal ik drie weken les geven in de verschillende centra van Bukas Palad in Manila en Tagaytay aan de leerkrachten daar. Het is voor mij een geweldige uitdaging en ik kijk er nu al naar uit.

Reacties

Reacties

Joop

Marianne, goeie reis, geniet van al het moois en van je inspanningen. En vooral, kom behouden weer thuis in Vlijmen. Hopelijk kom je nog sporen van Wim tegen.

Marianne Bloemendaal

Dank je wel Joop, ja ik zal zeker sporen van Wim tegenkomen! Gaat goed komen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!