Along my way I find the world

En dit jaar wordt het....?

Ja de kogel is door de kerk..... Dit jaar gaat de reis naar..... ARGENTINIË

Het land van de tango, gaucho's, mate, poncho's, Koningin Maxima, Paus Fransicus, de Andes, de pampa's, Buenos Aires en Patagonië....... En nog veel meer!!!!!!!!!

De ticket is gekocht en verder niets. Ik weet dat ik als ik aankom eerst naar o'Higgins ga en vandaar ga ik kijken wat er allemaal te doen is en wat ik wil zien. Nu de komende maanden dromen en voorbereiden. Het wordt een lange reis.... Vijf weken..... Nog nooit ben ik zo lang weggeweest..... Dat maakt het ook wel spannend en voor het eerst dus dat ik op de bonnefooi ga en me daar pas laat verrassen. Natuurlijk zal ik wel al wat lezen. Maar ik denk dat mensen daar mij het best kunnen laten zien wat mooi is en waard te zien.

Het is er ook winter en dat zal de vakantie ook anders maken. Meestal heb je toch een idee van een vakantie waar er veel zon is. Nu zal ik ook echt winterkleding mee moeten nemen. Al met al een avontuur waar ik echt naar uit zie.

Wat ik zal gaan bezoeken is denk ik wel Scuola Aurora in het Noord-westen van het land. Zie link:http://www.artesaniasaurora.com.ar/eng/index.htm

Ik hoop ook een stuk van de Ruta 40 te doen die parallel loopt langs de Andes.

Onderhand ben ik ook begonnen met een cursus Spaans via een app op mijn iPad. Ook al ken ik al Italiaans is het me opgevallen dat het toch ook weer anders is dan het Spaans. Maar het is een uitdaging om te kijken of ik me dadelijk toch een beetje verstaanbaar kan maken. Voor wie interesse in de app heeft.... Duolingo. Het is gratis en je kunt vanuit het Engels, Spaans, Italiaans, Frans, Duits of Portugees leren.

Toen ik het volgende lied hoorde leek het wel het lied voor deze reis is gemaakt. Ik heb het tot mijn reislied gemaakt.

Tell everybody I'm on my way. New friends and new places to see. With blue skies ahead, yes I'm on my wayAnd there's no where else that I'd rather be

Tell everybody I'm on my wayAnd I'm loving every step I takeWith the sun beatin' down, yes I'm on my wayAnd I can't keep this smile off my face

'Cause there's nothing like seein' each other againNo matter what the distance betweenAnd the stories that we tell will make you smileOh it really lifts my heart

So tell 'em all I'm on my wayNew friends and new places to seeAnd to sleep under the stars and could ask for more With the moon keeping watch over me

Not the snow not the rain can change my mindThe sun will come out wait and seeAnd the feeling of the wind in your face can lift your heartOh, there's no where I would rather be

'Cause I'm on my way now Well and true, I'm my way now. I'm on my way now

I'm on my way nowI'm on my way now

Tell everybody I'm on my wayAnd I just can't wait to be thereWith blue skies ahead yes I'm on my wayAnd nothing but good times to share

So, tell everybody I'm on my wayAnd I just can't wait to be homeWith the sun beating down yes I'm on my wayAnd nothing but good times to show

I'm on my way. Yes, I'm on my way

Reacties

Reacties

Ted

Geweldig hoor zus, ben trots op je!. Van wie is het liedje trouwens?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!