Along my way I find the world

Revelstoke

Eerst wil ik iedereen bedanken voor alle leuke berichtjes. Wat is dat toch leuk om zo van zoveel mensen te horen. Wat is ook de wereld klein als we zo makkelijk iets kunnen laten horen.

25 juli
Met ons gaat het goed. Na een redelijke nacht in onze vissenkom zijn we eerst zijn zondag naar een kerkdienst geweest. daar werd expliciet aan het begin gevraagd of er gasten waren. Dus moesten we even vertellen waar we vandaan kwamen. Na de dienst kwamen verschillende mensen zeggen dat ze emigranten waren en eigenlijk uit Frankrijk kwamen of België. Ach ja..... met de afstanden in Canada ligt Parijs en keulen naast de deur.
Daarna vertrokken richting Revelstoke. De dag was nog redelijk koel maar dat veranderde steeds meer. Om 12 uur waren we al in Sicamous en omdat we dus heel veel tijd hadden hebben we daar heerlijk drie uur aan het water gezeten. We hebben toen een adelaar boven ons zien vliegen. Wauw wat een prachtige vogel.
Toen op naar Revelstoke. Onderweg hebben we nog de laatste spijker gezien die ooit in de railway van Coast to Coast is geslagen. Er is een hele happening omheen gebouwd.
In Revelstoke op zoek naar het hostel 2th street W 400. Daar aangekomen stonden we voor een bouwval. Ik kreeg het even heel erg benauwd. Dit had ik toch echt niet besteld!!!!! Maar goed het bleek 2thstreet E 400 te moeten zijn. Dat zag er gelukkig aardig uit. We blijven hier voor 4 nachten. De kamer was goed maar o zo heet. 's Nachts hebben we met een wijd open raam geslapen.

26 juli
's Morgens besloten we een vallei vlakbij Revelstoke in te rijden en naar een rustig een mooi plekje aan het water te gaan. Stiekem hopend ook een beer te kunnen zien. Maar ik denk dat die naar koudere oorden zijn vertrokken. We kwamen al gauw bij de stuwdam van Revelstoke. Even rondgekeken. We werden wel helemaal gescreend met zelf de achterbak open of we niet een bom bij ons hadden.
Daarna vonden we een stukje aan het water met alle voorzieningen in de buurt, Martha's Creek. We zijn er de hele dag gebleven. wat heerlijk. Gelezen, geslapen en verbrand.
Daarna naar huis en gekookt en gegeten.
's Avonds Revelstoke nog in want elke avond is er op het plein live music. Heel leuk en gezellig te zien hoe alle mensen hier van het plaats zelf lekker komen zitten, luisteren en met elkaar praten.
Tot de volgende keer