Along my way I find the world

Banff

Vandaag een rust dag. 's Morgens wat geslapen en ieder heeft zo gedaan waar zij zin in had, Wat geskypt, gelezen, gewandeld. Echt lekker rustig aan. Gister hebben we uitgerekend dat we 500 km hebben gereden, dus mocht dat ook wel. Het weer is tegen de verwachting goed. Morgen begint het hier te regenen, maar dan zijn wij vertrokken.

's Middags zijn we Banff in gegaan. Een heel leuk, gezellig stadje maar heel toeristisch. Souvenirwinkel na souvenirwinkel. Maar zo hebben wet inkopen gedaan en zijn toen lekker even koffie gaan drinken.
Zitten we daar in SubWay, ik kijk naar buiten naar de overkant van de straat, zie ik daar Dick en Joep staan. Twee leerkrachten uit Groningen die met mij ook in Vancouver waren. De wereld is klein!
Dus ik naar ze toe en hebben we even met elkaar staan te gebaren, ze zijn beiden doof. Wat ervaringen uitgewisseld en samen op de foto. Echt heel leuk om zo bekenden tegen te komen.
Daarna nog wat door Banff gelopen, een dansvoorstelling van First Nation people gezien en toen naar huis.

In het restaurantje van het hostel lekker uit eten zo hoefden we niet te koken.
Een rustige dag dus voor we morgen de terugreis naar Vancouver inzetten. Van nu af aan zijn we weer op de terugreis!!! Dat doen we wel rustig.
Maar toch..... Het voelt wel een beetje triest.