Along my way I find the world

De cirkel is rond

Vandaag zijn we lekker rustig uit Penticton vertrokken. Bij het inleveren van de sleutel werd osn een donut aangeboden als een goede morgen.

De weg was rustig, met bergen, woestijn en fruitbomen. Bij een fruitstand hebben we heerlijk versfuit gekocht. En om 11 uur reden we Princeton in, zin in een kopje koffie. Al gauw vonden we een hele leuke tearoom, waar ze ook koffie hadden en waar we uiteindelijk hete chocolademelk bestelden. Het was helemaal ingericht als een huiskamer met verschillende hoekjes. Verder hadden ze heerlijke zelfgemaakte scons. We hebben er een hele tijd gezeten. Bij het betalen bleek de eigenaar geboren te zijn in Rotterdam, hij kende nog een beetje Nederlands maar wilde natuurlijk weten waar ik vandaan kwam.

De weg ging door het zoveelste nationale park. (Manning National Park) We hebben er deze vakantie heel wat gehad. Rustig aan met fotoshoot-stops en de lunch die we gisteren al hadden gekookt. En om 4 uur was de cirkel rond. We reden de weg op waar we twee weken geleden vertrokken om de trektocht te beginnen, we stopten weer bij het Windsor Motel in Hope, liepen weer naar de winkel die we al kenden.
Wat hebben we veel gezien in deze afgelopen weken, hebben we tegen elkaar gezegd. Allemaal dingen die we twee weken geleden nog niet hadden bedacht. Morgen de auto afleveren, ja, nu gaat het einde echt in zicht komen…… nog even goed genieten.