Along my way I find the world

Aangekomen in Vancouver

Na een lange maar toch niet echt een vermoeiende reis zijn we aangekomen in Vancouver.

Eerst Schiphol – London en dan de negen uur in het vliegtuig van London naar Vancouver. Het is eigenlijk heel snel gegaan. Met twee keer twee uur slaap kwamen we eigenlijk redelijk ontspannen aan. Naast Elma zat een vrouw en al gauw hadden we het idee dat zij doof was, dus op een gegeven moment vroeg ik haar wat en gaf ze aan niet te kunnen spreken. Ook zij was op weg naar ICED. Haar naam was een hele moeilijke Finse naam, want ja, ze kwam uit Finland. Maar ik mocht haar Anu noemen. Ze was goed te volgen wat zij allemaal gebaarde. Ze was op eigen initiatief gekomen, alles uit eigen zak betalend. Ik voelde ineens wat het meteen een verschil is; voor mij was alles betaald en zat in het beste hotel. We wisselde wat wetenswaardigheden uit en wat we allebei deden. Ik leerde een aantal nieuwe gebaren, liet foto´s van mijn klas zien en het was echt leuk om al zo te “netwerken” (zo heet dat dus). We kwamen al vast in de stemming.

Elma werd opgehaald door Mariva en ik nam een taxi naar het Westin Bayshore hotel. Vancouver is een mooie en groene stad. Het prachtig in het zonlicht en het verwelkomde mij echt op zijn best. Het hotel was……shiek,shiek,shiek. Nu ben ik natuurlijk weinig gewend dus is iets al gauw mooi maar ik denk dat het ook echt sjiek is. In de lobby kwam ik Dick en Joep al tegen van de jongerencommissie en even later ook Annet en Loes. Ook zij hadden een goede reis gehad.

Daarna naar mijn kamer. Deze is van alle gemakken voorzien en na een heerlijke douche ben ik gaan slapen. In Nederland was het al 6.00 de volgende dag, dus mijn biologische klok gaf aan dat ik een nacht had doorgetrokken. Het was dus tijd voor een welverdiende slaap.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!