Along my way I find the world

Nog drie dagen

De reis gaat bijna beginnen.

Nog drie dagen en dan vertrekken we. De koffer staat al klaar, het is nu eigenlijk alleen de laatste dingen afronden; ouderavond, overdracht, huis in orde.

Op mijn werk word ik bedolven met emailtjes over het congres. Het is allemaal heel officieel. We zullen ons voor het eerst in Vancouver presenteren als: The Royal Dutch Kentalis.

Dus moet ieder zich presenteren op de internationale website van Kentalis, ( www.kentalis.com ) zijn er voor ieder Engelse visitekaartjes geprint en zijn er voorbereidingsbijeenkomsten geweest.

Voor mij is dit alles echt voor het eerst. Het is leuk dat ik het allemaal een keer mag meemaken. Het congres is echt de plaats waar ieder die iets heeft te zeggen over onderwijs aan doven komt. Het zal ook echt een hele ervaring zijn voor mijn eigen professionalisering.

De reis erna met Elma is ook helemaal geregeld. In de agenda kan iedereen elke stop op de reis volgen. We zijn er helemaal klaar voor.

We zullen zien wat het ons brengt maar samen zal het vast heel mooi worden.

Leuk als je met ons mee reist.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!