Along my way I find the world

Going to Canada

Nou dat ik dit jaar naar Canada zou gaan had ik mijn stoutste dromen niet kunnen voorstellen. Maar dit jaar wordt in Vancouver van 18 t/m 22 juli het ICED congres gehouden. ICED staat voor Intenational Congres for Education of Deaf. (Internationaal congres voor onderwijs aan doven) En op school is gevraagd wie er graag naar toe wilde. Ik heb een motivatie geschreven en verleden week heb ik te horen gekregen dat ik uitgekozen ben om daar naar toe te gaan.

Maar waarom dan niet meteen op vakantie. Ik plak er dus met Elma nog twee weken aan vast om door de Rocky Mountains te trekken. En op 8 augustus vliegen we dan weer terug naar Nederland.

We vertrekken op 23 juli naar Hope - Kelowna - Revelstoke - Banff - Kimberley - Nelson - Penticton - Hope - Vancouver.

De eerste dagen was ik hieperdepieper en vandaag heb ik de tickets besteld. Dus..... CANADA HERE WE COME.....

Reacties

Reacties

Dick

Vertel, welke vliegtuig heb je? Ik heb zo'n vermoeden dat wij zelfde hebben... hahaha

Mam

Lieve Marianne, pap en ik hopen dat je net zo van de reis zult genieten als wij dat 8 jaar geleden hebben gedaan.
Het was voor ons toen zo'n fijne ervaring....
liefs mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!