Along my way I find the world

Een bijzondere reis

Een vooraankondiging voor een bijzondere reis. De tickets zijn besteld en het fantaseren is begonnen.

In de komende meivakantie ga ik een reis naar Israël maken. Ineke en Frans hebben mij uitgenodigd om bij hun in Jeruzalem te komen. Samen met Marleen gaan we het avontuur aan. Ik ben er nog nooit geweest dus het zal zeker een heel bijzondere reis worden. In de voetstappen van de bijbel en een duik in de pijn van een verdeeld land.

Marleen en ik gaan eerst met zijn tweeën voor drie nachten, dus twee dagen naar Eilat en van daaruit naar gaan we het avontuur aan naar Petra in Jordanië. Met een taxi rijden we in twee uur door Wadi Rum naar Petra. Wadi Rum is een grote woestijn tussen Aqaba en Petra. Na Petra te hebben bezocht zullen we slapen in: Seven Winder Bedouin Camp, in de woestijn. Zie website: http://www.sevenwondersbedouincamp.com/ Daarna keren we met de taxi terug naar Eilat en nemen we de bus terug naar Jeruzalem en zullen daarna nog een week andere bijzondere plaatsen aandoen.

Het wordt dus zeker een gevarieerde reis met hele mooie hoogtepunten.

Ik houd jullie op de hoogte.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!