Along my way I find the world

Riverdance

Vandaag zijn we dan eindelijk naar Riverdance geweest. Voor wie niet weet wat dat is: Het is een voorstelling van dans (Ierse dansen en tapdansen), Ierse muziek en zang. Het is vooral beroemd om zijn tapdance met grote groepen tegelijk en heel snel.

Ik had de voorstelling al vele keren op video gezien maar nu een keer in het echt en dan ook nog Ierland, waar kon het beter.

Goed, we zouden dus niet in galakleding gaan maar een half uur voor de voorstelling vond Trees een perfecte broek en dus zat zij er netjes bij en ik nog steeds in een afritsbroek.

De voorstelling was FANTASTISCH. Het ging echt alles wat we verwacht hadden te boven. Het was in het Gaietytheater, een oud theater dat wel wat op Carè leek maar dan kleiner. We zaten perfect en het was in èèn woord geweldig. Alles zag er mooi uit, de kleding, de lichten maar vooral de artiesten gaven een fantastische show weg. Het was allemaal wat kleiner maar de perfectie en de inzet was echt enorm.

Naast mij zaten twee Ierse dames en ik vroeg voor de hoeveelste keer ze het zagen. Het was de eerste keer zeiden ze en ik reageerde verbaasd. Ik vertelde dat ik had verondersteld dat alle Ieren het wel eens zouden hebben gezien. Nou dan zijn dit de laatste twee die het nog niet hebben gezien, antwoordde de vrouw naast mij adrem.

Er ontstond een leuk gesprek.

Het is echt een avond geweest die helemaal in deze vakantie hoorde.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!