Along my way I find the world

Ring of Kerry 2

Wat doe je als je 's morgens opstaat en er is wat zon en de vorige dag heb je de Ring van Kerry alleen in de regen gezien???????? Juist ja, je gaat de Ring of Kerry opnieuw doen.

Aangezien ons busabbonement dit toe laat leek het ons een goed idee om te kijken wat we de vorige dag niet hadden gezien te gaan bekijken. En dat was heel wat.

Het is een prachtige tocht geworden, langs kusten waar we in de verte eilanden zagen liggen, badend in de zon. Dorpjes die er anders uit zagen, landschappen die we niet eerder hadden kunnen zien. Het was alsof we een nieuwe tour maakten.

Door Cashirveen komen waren het kinderen die op zijn Iers hun muziek op straat ten besten gaven. Een leuk gezicht vanuit de bus.

Maar vooral het laatste stuk door de bergen was spectaculair. Via een smalle weg kwamen we langs de hoogste berg van Ierland (1034 mt), bergmeren, bergstromen. Het fototoestel maakte overuren. Het was een tweede vier uur meer dan waard.

Morgen vertrekken we dan echt naar het schiereiland Dingle waar we in Annascaul overnachten en dan de volgende dag naar Dingle lopen. Daar zullen we drie nachten verblijven. Dan gaan we ricting Dublin waar we zaterdag naar Riverdance gaan. De tickets hebben we net geboekt.

Nu gaan we in een echte Ierse pub een Guinnes drinken en luisteren naar Ierse muziek.

Zo weer even een update.