Along my way I find the world

Op naar Ierland

Dit jaar doen we het nog even rustig aan.Volgend jaar willen we met de Trans-Siberië expres van Moskou naar Beijing. Maar dit jaar dus eerst naar Ierland.

Op 25 juli (dus vandaag over 1 maand) vertrekken we. We zullen eerst twee nachten verblijven in de Mariapoli Lieta. Een zelfde centrum als Mariapoli Marienkroon. We hebben al een email ontvangen dat we van harte welkom zijn. En daarna dus afwachten. We hebben de Lonely Planet bij ons over 'Walking in Ireland' dus dat zal zeker goed komen.

We zijn er beiden nog nooit in Ierland geweest en dus zal het een reis zijn vol verrassingen. We gaan met de bus trekken door het zuid-westen. Daarbij willen we zeker een aantal mooie wandelingen gaan maken, steden bezoeken en cultuur opsnuiven. Onderweg gaan verblijven we in `Bed and Breakfast` want zo kun je het best Ierland verkennen.

Verder eindigen we nog een aantal dagen in Dublin waar we zeker een theater bezoeken. En een echte Guinnees in een Ierse pub met levende muziek hoort daar natuurlijk ook bij.

We gaan ons gewoon laten verrassen.