Along my way I find the world

Dag 1 Laugavegur: Landmannalaugur - Hrafstinnuskur

Om 7 uur was ik op. Er was een stralende zon maar de tent was kletsnat. Dus dat is dan extra bagage. Om 8 uur melde ik me bij de hut en schreef me in als wandelaar van de Laugarvegur en wanneer ik waar aan dacht te komen. Dit is zodat ze weten wie er aan het lopen is.

Het weer was goed. Vandaag zou het vooral een klim dag worden. Het eerste stuk gaat door vele roiliet bergen. Dit zijn bergen met alle mogelijke kleuren. Daartussen waren vele solvataren en geisers. Het was echt prachtig. Na ongeveer 2 en een half uur kwamen de sneeuwvelden in zicht en liep ik daarna te ploeteren door de sneeuw toen het weer heel snel veranderde en het ook werkelijk begon te sneeuwen. Toch was het niet echt koud. Maar ik begon toch wel uit te zien naar de hut. Die kwam ineens na een laatste heuvel te hebben beklommen.

Ik was moe en besloot deze keer niet te kamperen maar in de hut zelf te overnachten. Ik moet zeggen dat me dat heel goed deed. In de keuken stond iedereen zijn eigen potje te koken en je hebt zo heel veel contact. Er zijn er die de route in andere richting lopen en zo kreeg ik al wat meer informatie over de komende dagen. Ik begreep dat de zwaarste dag er op zat en ging lekken vroeg slapen.

Reacties

Reacties

Ria Linssen

Dag MArianne,
Zojuist even je planten van wat vocht voorzien zodat deze jou kunnen begroeten als je weer thuis komt.Maar voor het zover is staat je nog een uitdaging te wachten.
Hier is het stil en rustig. Zo juist belt Marijke die vraagt om je te groeten.
Sterkte met de start denk aan de blarenpleisters.
Lieve groeten ook van de andere huisgenote.
Ria

Marleen Verkaart

Lieve Marianne!!

Ik heb jouw site zojuist van boven tot onder bekeken en was echt onder de indruk van wat je, met name in Ijsland, to nu toe ondernomen hebt. Ik kan me, met name na het fotoalbum bekeken te hebben, heel goed voorstellen dat een avonturierSTER als jij zich helemaal in haar element voelt in de overweldigende natuur van Ijsland! Om zelf ook van weg te dromen!!! Ik blijf je volgen en wens je een onvergetelijke reis toe, dat je maar volop mag genieten en uitrusten! Als je terugkomt gaat die afspraak er echt van komen, ga ik voor je koken ;)!
Zet 'em op Marianne, you rock big grin!

Liefs, Marleen

Reizen Online Magazine

Beste mevrouw,

Ik heb enkele verslagen gelezen en ben geintereseerd om in reizen online magazine wat te plaatsen. Welke jij het leukst vind. Kijk even op reizenonline.webklik.nl voor meer informatie over het magazine en het emailadres.

Thijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!