Along my way I find the world

Vik - Kirkubaerklaustur

Vanmorgen uit Vik vertrokken met een stralende zon richting Kirkjubærklaustur. 70 km zouden het moeten zijn. Maar het werden er voor mijn gevoel het dubbelen want ik had een aardige tegenwind. De zon scheen schitterend en de Myrdalsjokul was prachtig te zien. Veel foto´s gemaakt maar kan ze hier niet uploaden.

Toch veranderde het weer langzaam en zo heb ik de laatste 15 km in de stromende regen gefietst, met tegenwind op 1 loodrechte weg. Deze is dwars door het Eldhraun gemaakt een immens lavaveld. Het einde van de weg kun je dus niet zien, zo recht. Een goede oefening. Nu zit ik in het internetcafe en ga zo naar de camping, genieten van een voor mij welverdiende rust. Maar het was weer echt genieten.

Het contact met andere fietsers is wel heel leuk. Op dat rechte stuk oneindige weg reden een 2 jongens me voorbij. En tijdens het langs rijden gaf één van hen me een stukje druivensuiker. Het was echt een verassend moment. Ook op de camping staan is echt heel veel uitwisselen. En tegenligers begroeten je enthousiast.Ik ben wel bijzonder merk ik omdat het toch grotendeels mannen zijn die de tocht doen of een stelletje. Maar goed zo laat ik zien dat vrouwen ook niet voor een kleintje vervaard zijn. tot de volgende internet sessie.

Reacties

Reacties

Lella, Agnes en Letizia

Bedankt voor de prachtige foto's. We zijn blij dat je de droge kant op bent gegaan. Fijne droge dagen en nachten, zonder schapen!
1. LLA

Tante Tiny

Van uit Vlaardingen.......30 graden boven nul zie ik jou in een drijf nat tentje. Haast zou ik met jou willen ruilen, met deze hitte hier..
Maar ik ben bang van schapen. roll Hopelijk wordt het weer beter. veel sukses op je verdere reis. Lieve groetjes tante Tiny.....

Focolare Oslo

Ciao Mariana!!!!!
Che emozione poter seguire le tue avventure! Bellissime le foto... meno bello il tempo.... Ti auguriamo il sole come quello che abbiamo qua! 28 gradi e piu. Anche se non siamo così sportivi come te, ci moviamo in vari modi - pingpong, bici, nuoto, passeggiate e canoe. Un GRANDE abbraccio e seguiamo le tue tappe! E tanti saluti alle pecore!!!
Ans, Joke, Sibiel, Sissel e Maggi

Patricia

hoi marianne

tja hoe zo een met de natuur moeder en dochter schaap die je bij de stend had staan ik hoop dat je wel wat geslapen hebt en fijne rit en hoop dat je het nu wat droger krijgt.fijne tijd en tot weder horen volgende week ga ik naar basel toe lekker 2 weekjes joepie!!!

groetjes van patricia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!