Along my way I find the world

Nada El Caminho

Nee, het gaat niet door, tenminste nu niet. Nada El Caminho.

Het Coronavirus zorgt ervoor dat ik El Caminho Português even ga uitstellen. Ik weet nu nog niet wanneer maar dat geeft niet. Er zijn op dit moment andere dingen in het leven die belangrijker zijn en de Camino "loopt" niet weg.

Ik was er klaar voor, Ik oefende al met volle rugzak, alles was geregeld. Maar de kans zal zeker nog komen. Wanneer? Dat is nu moeilijk te zeggen. Ons leven zal er anders uitzien als we allemaal hier uitkomen. Laten we hier eerst maar met zijn allen goed en gezond blijven. Stay Safe!

Marianne


Reacties

Reacties

Trixi

Take care!

Lucy de Haan

Bedankt!! Ja de kans zal zeker wel komen!!! Mooie paasdagen en groetjes aan je moeder!!! liefs

Angela

Hoi Marianne,
Deze kans komt zeker nog wel voor je!! Nu hopen dat we snel weer corona-vrij zijn en we weer verder kunnen met het 'gewone' leven. Fijne paasdagen!
Groetjes Angela

Ted

Lieve zus,
In je hart zul je vast al de weg hebben gelopen. Het gaat komen, echt!
je broertje

Carien

Ook al hadden we het kunnen weten, maar toch fijn om het even van jou zelf te horen Marianne?! En met jou zullen er massa's mensen zijn die hun plannen hebben moeten uitstellen... wie had dat ooit kunnen denken.
Maar het belangrijkste is te weten dat je gezond bent Marianne... heel goede Paasdagen toegewenst! Hartelijke groetjes van Donny en mij!

Lianne

No hay caminos, hay que caminar.

Christiane Casteleyn

Mooie Paasdagen!
Wat jammer voor de reis, maar gelukkig zijn we gezond.
Een speciale tijd voor iedereen. Groeten aan je Moeder en wees voorzichtig !

Marianne de Koning

Hoi Marianne , bedankt voor je bericht. Ja was zeker dat deze reis niet doorgaat. Intussen geniet ik af en toe van jou digitale lessen aan de kinderen. Ik wens jou fijne Paasdagen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!