Along my way I find the world

El Caminho Português

Ja, iedereen leest het goed.... El Caminho Português. Van 17 april tot 4 mei ga ik deze lopen. Nu de reis naar Zuid-Afrika geboekt en zeker is kon ik denken om deze reis te boeken. Ik heb voor de Portugese route gekozen omdat die in twee weken te doen is vanaf Porto. Dus de komende twee maanden ga ik vooral veel lopen om zo goed getraind te zijn. Het worden 250 hele bijzondere kilometers.

Life is your road and yours alone. Others may walk it with you but no one can walk it for you.

Reacties

Reacties

Joop

Zet ‘m op. Af en toe trainingsmaatjes nodig?

Claudine

Wat een heerlijk voor uitzicht. Train ze.
Hoeveel km is de totale afstand die je gaat lopen?

Ted

Bueno Caminado

Juul

Wat een uitdaging weer...heel veel succes en vooral veel plezier

Marlies.

Kon ik maar mee gaan....
Helaas... te ongetraind.... te oud!???
Maar in gedachten reis ik mee en volg je op de wifi-voet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!