Along my way I find the world

Stedentrip Boedapest

Joehoe, ik ga weer reizen. Zojuist een stedentrip Boedapest geboekt voor in de Kerstvakantie. Hoe leuk is dat. Een stad die me prachtig lijkt maar zo onbekend voor me is. Maar ik heb nog twee maanden om me te verdiepen in wat ik allemaal kan gaan zien. In iedergeval is de vliegticket binnen en het hostel geboekt op een van de mooiste pleinen van de stad.

Marlies

Jeetje..... wereldmens!
Een bijzonder goed tijdstip om zoiets moois te ondernemen.
Jesse en Ernst zijn dan in Cuba....
Dat worden vast veel fijne verhalen voor mij om te lezen.

Je Buurvrouw

Nuawelijks tijd om de vorige berichten te verwerken, gaat er al weer een nieuwe actie komen!!
Maar ik gun hte je. Geniet met volle teugen.

Lucy de Haan

Wat fijn!! Alvast een goede voorbereidingstijd!!

Carien (en Donny)

Wat een goede keuze Marianne, zo'n bijzondere stad en dan in zo'n bijzondere periode van het jaar!
Wij waren er met ongeveer 100 personen vanuit Nederland in september 2006 b.g.v. het 50 jarig bestaan van de vrijwilligers/sters en ik herinner me die reis en het prachtige Hongarije nog als de dag van gisteren. Maar er zal ook veel veranderd zijn...
Alvast een heel goede voorbereiding, maar nu eerst nog een heel fijne herfstvakantie?!

Coby

Dat een hele goede keus voor een korte vakantie . Ik ben daar geweest in Juni 2012 voor een bruiloft . Veel mooie dingen gezien .Maar ook veel armoe .Weer een fijn vooruitzicht.

Joop

Veel voorpret alvast toegewenst?

Ted

Fijn hoor lieve zus, geniet maar lekker. Hoop voor je dat er sneeuw ligt dan⛄️❄️